» Uzmi ili ostavi
od Assassin Sub 10 Jun 2017, 01:43

» Sta sada citate?
od Nocnoi_Dozor Čet 08 Jun 2017, 22:54

» Game of Thrones strip
od Oberin Martel Čet 08 Jun 2017, 22:27

» Najave novih serija i ostale vesti
od White Rabbit Sre 07 Jun 2017, 17:39

» Treš topik/ tema !!! Pažnja !!! Nije za one sa slabim stomakom/ srcem ili za maloletne
od Witcher Uto 06 Jun 2017, 10:41

» Miloš Petković
od ElendV Pon 05 Jun 2017, 23:48

» GIF animacije
od White Rabbit Pet 02 Jun 2017, 18:48

» Dela, po povoljnoj ceni.
od Zandrin Pet 02 Jun 2017, 14:05

Pristupi

Zaboravio sam šifru

Ko je trenutno na forumu
Imamo 2 korisnika na forumu: 0 Registrovanih, 0 Skrivenih i 2 Gosta

Nema

[ Videti svu listu ]

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 84 dana Pet 20 Sep 2013, 17:16
Naj bolji poslanici
Зимоврел (15838)

Sparkling Comet (15504)

Assassin (13357)

Zevs86 (11630)

Zandrin (10749)

CRNIJASTREB (10347)

Princ Regar (9329)

LunarFang (9201)

Uno Nomesta (8834)

Nim (8268)

Juni 2017
PonUtoSreČetPetSubNed

Kalendar Kalendar

MOBA kompjuterske igre

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole

MOBA kompjuterske igre

Počalji od Vazarius taj Sub 24 Sep 2011, 13:53

Nov sam u ovom zanru.Da li ih igrate?Koje?Koliko znam trenutno je najpopularniji LOL.Tu je i HON.Juce sam probao novu pod nazivom Rise of Immortals,ali ima malo igraca online?Vasi utisci o ovom zanru?
Vazarius
Gospodar Brzorečja
Gospodar Brzorečja

Broj poruka : 2873
Raspoloženje : koracanje
Reputacija : 225
Datum upisa : 27.06.2011

Nazad na vrh Ići dole

Re: MOBA kompjuterske igre

Počalji od Lord M. taj Sub 24 Sep 2011, 14:35

koji je to žanr?

___________________________________________________________________________________________________________________________

Now go to sleep in Chasms deep with Darkness all
around you.
Though Rock and Dread may be your bed so sleep my
Baby Dear.
Now comes the Storm but you'll be warm the Wind will
rock your Basket.
The Crystal's fine will glow Sublime so sleep my Baby
Dear.
And with a song it won't be long, you'll sleep my Baby
Dear.
Lord M.
Zapovednik Belih plaštova
Zapovednik Belih plaštova

Broj poruka : 4065
Godina : 27
Raspoloženje : idealno
Reputacija : 274
Datum upisa : 09.11.2010

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Witcher taj Sub 24 Sep 2011, 14:53

To ti je zanr kao DotA (koja je i prva igra tok zanra)

___________________________________________________________________________________________________________________________

Witcher
Zaštitnik Severa
Zaštitnik Severa

Broj poruka : 4062
Godina : 21
Raspoloženje : i'm a diamond that is tired
Reputacija : 249
Datum upisa : 15.07.2010

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Vazarius taj Ned 25 Sep 2011, 14:29

Pa da, DOTA je sinonim.Samo sto su sada njihovi tvorci odkupili pravo da se samo DOTA zove DOTA,ma koliko smesno zvucalo.Trenutno se inace radi DOTA 2.
Vazarius
Gospodar Brzorečja
Gospodar Brzorečja

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Assassin taj Ned 25 Sep 2011, 23:23

Da, ali ce se igrati preko StarCraft II.
Nisam igrao Dotu vec skoro 2 godine, ali sumnjam da je lol preoteo slavu. Very Happy

"..my blind eyes see what others cannot..."
Assassin
Lord Zapovednik Noćne Straže

Broj poruka : 13357
Godina : 25
Raspoloženje : Ima da se naspavam.
Reputacija : 885
Datum upisa : 09.12.2009

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Vazarius taj Pon 26 Sep 2011, 13:33

@Assassin ::Da, ali ce se igrati preko StarCraft II.
Nisam igrao Dotu vec skoro 2 godine, ali sumnjam da je lol preoteo slavu. Very Happy

Pa mislim da je trenutno igraniji LOL od DOTA igre.Mislim po broju igraca koji ih dnevno igraju.
Vazarius
Gospodar Brzorečja
Gospodar Brzorečja

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Assassin taj Pon 26 Sep 2011, 15:55

A gde si to video? Tj gde postoji gaming lista?
Meni nekako to nikada nije bilo precizno. To ti je kao kada neko kaze da 10.000.000 igraca igra WoW. A gledali su samo original, dok pirata igra 50.000.000 igraca. Very Happy

Assassin

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Gost taj Uto 27 Sep 2011, 18:16

Само League of Legends. Остало су нијансе Very Happy

Мој омиљени summoner

Spojler:
As a militaristic state, it would perhaps come as no surprise that the primary responsibilities of Noxian women are raising strong children and providing succor for husbands who walk the path of soldiery. There are some, however, for whom nurture is not nature, and Katarina is just such a creature. Born the daughter of the feared Noxian General Du Couteau, the girl was always more interested in her father's knives than in the dresses, jewelry, and other trifles that her sisters spent so much time fussing over. A childhood dispute soon unveiled her uncanny knack for bloodshed, and her father, ever the opportunist, happily fostered her killer instincts. After training under the tutelage of the finest assassins the mighty city-state had to offer, Katarina first cut her teeth performing assassinations in the Ionian War. There, her ruthless mastery of the knife and dagger combined with her sadistic temperament to earn her the title Sinister Blade, a moniker that would follow her for the remainder of her career. She is most famous, however, for her exploits in the campaigns against Demacia, especially those surrounding her engagements with the nation's champion, Garen; a rivalry which began when she recovered the remains of Sion from a vanguard under his protection.
With the demand for warfare somewhat arrested by the tenuous peace settling over Valoran, Katarina sought the allure of violence in its last remaining haven: The League of Legends. Some might say it was an inevitability that Katarina's chosen path would draw her to become a champion of the League, continuing to enforce the will of Noxus and bring prestige of war to her noble family. There, she continues to perform her bloody work - esteemed and reviled, feared and adored.
"The Sinister Blade of Noxus is like a black widow - beautiful, but deadly." –- Garen, the Might of Demacia, following a skirmish in the field

И мој други summoner

Spojler:
Talon’s earliest memories are the darkness of Noxus’ underground passages and the reassuring steel of a blade. He has no memory of family, warmth, or kindness. Instead, the clink of stolen gold and the security of a wall at his back are all the kinship he has ever craved. Kept alive only by his quick wits and deft thievery, Talon scraped out a living in the seedy underbelly of Noxus. His incredible skills with the blade earned him great notoriety. Various guilds sent assassins against him with a demand: join their ranks or be killed. His response was to leave the bodies of his pursuers stuffed in a dark corner or dumped in Noxus’ moat. Having lived on the streets, Talon knew better than to waste – he claimed a blade from every failed attempt on his life, gathering a seemingly endless collection of weaponry.

The assassination attempts grew increasingly dangerous until one assailant met Talon blade-for-blade in a match of strength. To his astonishment, Talon was disarmed. He was facing down his executioner’s sword when the assassin revealed himself to be General Du Couteau. The General offered Talon the standard of life that befitted an agent of the Noxian High Command in exchange for his allegiance. Talon accepted on the condition that his service was to Du Couteau alone, for the only type of orders he could respect were from one he could not defeat. Talon remained in the shadows, carrying out assassinations on Du Couteau’s orders until the day that the general disappeared. Talon’s suspicions led him to the doors of the Institute of War, where he joined the League of Legends in order to find the parties responsible for Du Couteau’s disappearance.

“The three deadliest blademasters in all of Valoran are bound to the house of Du Couteau: my father, myself, and Talon.” – Katarina Du Couteau

Ако узимам Bloodthirster (што је јако, јако ретко) онда имам око 180 minion убистава. Обично с Каћом завршим с 2 Bloodthirstera на 13 lvl-у :]

Моја игра је Boots of Speed + 3 x Health potion

Након првог или другог убиства (горњи Lane, Сорака, Еш, Мис Фортуна или Тарик) обавезно користим телепорт у базу и онда купујем Amplifying tome

обзиром да користим Ignite у комбинацији с Burning Embers добијам додатних 10 AP

Није много али на почетку пре шестог lvl-a помаже и те како! Сваки детаљчић је битан! ;]

Проблем Каћи с горњим делом мапе јесте то што се слабије lvl-ује од осталих (Ranged) хероја...

Зато с њом користим Mejai's Soulstealer који узимам чим сакупим додатних 900 Gold. Након тога, када сакупим 700 Gold обавезно надограђујем Coots of Speed на Ionian Boots of Lucidity што ми даје 15% Ability Cooldown, што је оно што желим! Те ципелице у комбинацији с настакованих 20 Мађаиа је 30% Ability cooldown + 20 AP + 8x20 AP. То је већ шести lvl!

Следеће, а у зависности од непријатеља или узимам Negatron Cloak (Ако се борим против Ејми или Рајза на средини) или Hextech Revolver‎ , а врло често - оба.

Тада сам максимално спреман да лудујем! Very Happy Захваљујући 20 % Spell Vamp! :] А Каћин Ability је Spell based :}

Онда се довољно дуго игра да долазим до Rabadon's Deathcap који поред +155 AP има и 30% AP add. :} Ништа слађе за каћин улти који ради 50+ 0.25 AP (тада ми је AP између 400 или 600 )

ШУНПО - Magic Damage: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+0.75 per ability power)
НОЖИЋИ - Magic Damage: 60 / 95 / 130 / 165 / 200 (+0.8 per bonus attack damage AND +0.35 per ability power)
DEATH LOTUS - Magic Damage: 50 / 65 / 80 (+0.5 per bonus attack damage AND +0.25 per ability power) per dagger (10 ножића)

Поготово у комбинацији с Rylai's Crystal Scepter који додатно успорава хероје док се врши Spell Dammage (што је, инаше, најбоље када се користи у Death Lotus-u).

Уколико неко успе да преживи, ШУНПО + НОЖИЋ = LEGENDARY! :}

Ако су типични тенкићи, узмем Void Staff и то је то...

Најзабавнија игра Very Happy

Gost
Gost

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Assassin taj Uto 27 Sep 2011, 18:23

Mozemo mi da diskutujemo o koliko god igara, te vrste, ali ipak jedan je kralj ili ti kraljica: Very Happy

Assassin

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Gost taj Uto 27 Sep 2011, 18:45

Ценим ја приврженост к Defence of the Ancients, но ипак ко је играо LoL ће заувек оставити DotA по страни (макар док не изађе DotA2). Ипак LoL слави већ две успешне године, Dominion је био огроман успех упркос томе што је био Beta. Огромни турнири се дешавају, а начин играња је апсолутно специфичан.

Игра је толико одлична да се мени ништа не игра осим ње. Свако има свој профил који се буџи до 30LVL-a. Буквално мали аспекти RP-a изван MOBA. Сваке недеље је ротација ликова, а да би се с неким играло потребно је купити тог Champion-a.

За мене је ово као одбијање Firefox-a зарад Chrome-a :] , односно МајСпејса зарад Фејса...

Једина ствар која може одбити од LoL-a су предрасуде и ништа више :]

Poslednji put izmenio Raziel dana Uto 27 Sep 2011, 18:49, izmenio ukupno 2 puta

Gost
Gost

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Witcher taj Uto 27 Sep 2011, 18:48

Hm da znam da su skoro svi presli na LoL (ja nisam igrao ni jedno ni drugo).

Witcher
Zaštitnik Severa
Zaštitnik Severa

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Assassin taj Uto 27 Sep 2011, 20:21

Xmm,xm. Mozda sam ja ispao iz stosa, posto sam odustao od svega toga pre 2 godine, ali sam gledao prema ortacima, koji su probali HoN, Dotu i LoL, pa jos uvek igraju DOT-u. Ali opet rekoh, mozda gresim. Very Happy

Assassin

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Witcher taj Uto 27 Sep 2011, 20:24

HoN se do skoro plco pa ga skoro niko nije igro.

Witcher
Zaštitnik Severa
Zaštitnik Severa

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Apsalar taj Sre 02 Jan 2013, 22:04

Jel ima neko u LoLu na Westu? Very Happy
Apsalar

Broj poruka : 34
Godina : 20
Reputacija : 0
Datum upisa : 17.12.2012

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Assassin taj Sre 02 Jan 2013, 22:51

Mi igramo DOTU ovde, devojko.

Smile

Assassin

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Apsalar taj Čet 03 Jan 2013, 02:06

Svi? ;P
Apsalar

Broj poruka : 34
Godina : 20
Reputacija : 0
Datum upisa : 17.12.2012

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Zevs86 taj Čet 03 Jan 2013, 11:40

Ma LOL je najbolji ubedljivo! Bolji je od Dote, Hona i svih ostalih vrsta, sve sam ih igrao ali LOL je ludilo. Sva sreca pa sam se uspesno skinuo sa tog ludila, ranije sam morao da odigram makar 2-3 sata dnevno...

Zevs86
Lord zaštitnik Dola
Lord zaštitnik Dola

Broj poruka : 11630
Godina : 30
Raspoloženje : Meh
Reputacija : 623
Datum upisa : 28.02.2012

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Prince of Ravens taj Čet 03 Jan 2013, 12:41

@zevs86 ::Ma LOL je najbolji ubedljivo! Bolji je od Dote, Hona i svih ostalih vrsta, sve sam ih igrao ali LOL je ludilo. Sva sreca pa sam se uspesno skinuo sa tog ludila, ranije sam morao da odigram makar 2-3 sata dnevno...

Ja se ne slažem, LoL je mnogo pojednostavljeni koncept origanlne DotA igre i borbe su mnogo jednostavnije.

Vidim da niko nije pomenuo SMITE, to je MOBA igra iz trećeg lica gde su heroije ustvari drevni bogovi grčke, nordijske, egipatske i hinduske mitologije. Samo prebacivanje u treće lice je čini drugačijom igrom. Još uvek je u BETA fazi ali ako odete na facebook stranicu može te da dobijete beta ključ.
Prince of Ravens

Broj poruka : 5749
Godina : 28
Raspoloženje : Sorrowfully happy
Reputacija : 776
Datum upisa : 01.04.2010

Nazad na vrh Ići dole

Počalji od Sponsored content

Sponsored content

Nazad na vrh Ići dole

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh